چارک | این موضوع در اسکالر | کاوش این موضوع | میانگین سال انتشار مقالات | تعداد رخداد | موضوع |
---|---|---|---|---|---|
Q1 | ![]() |
![]() |
1397.0 | 5 | تیر بتن مسلح |
Q1 | ![]() |
![]() |
1397.0 | 4 | شبیه ساز پرواز |
Q1 | ![]() |
![]() |
1397.0 | 7 | نانولولههای کربنی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1396.75 | 4 | دینامیک مولکولی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1396.54 | 13 | میدان مغناطیسی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1396.5 | 4 | ترانس استریفیکاسیون |
Q1 | ![]() |
![]() |
1396.5 | 4 | سطوح عملکرد |
Q1 | ![]() |
![]() |
1396.25 | 4 | آزمایش سه محوری |
Q1 | ![]() |
![]() |
1396.25 | 4 | جذب |
Q1 | ![]() |
![]() |
1396.0 | 6 | شبیه سازی مونت کارلو |
Q1 | ![]() |
![]() |
1396.0 | 5 | میکروکانال |
Q1 | ![]() |
![]() |
1396.0 | 6 | ژئوگرید |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.86 | 7 | بستر الاستیک |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.83 | 12 | نانو سیال |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.8 | 5 | بررسی عددی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.8 | 5 | بهینه سازی چندهدفه |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.75 | 4 | ارزیابی ریسک |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.75 | 4 | خواص وابسته به دما |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.5 | 4 | چرخه رانندگی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.5 | 4 | ژئوتکستایل |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.33 | 6 | تثبیت خاک |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.25 | 4 | آلومینا |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.25 | 4 | کاهش آلایندگی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.18 | 39 | نانوسیال |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.0 | 4 | انژکتور گریز از مرکز |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.0 | 4 | نرم افزار آباکوس |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.0 | 7 | ورق ساندویچی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1395.0 | 5 | کنترل جریان |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.88 | 8 | نانولوله کربنی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.8 | 5 | روش رویه پاسخ |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.75 | 20 | جذب انرژی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.75 | 4 | شتاب سنج |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.75 | 8 | مبدل حرارتی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.67 | 6 | ورق دایروی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.62 | 8 | مقاوم سازی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.6 | 5 | آنالیز حساسیت |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.5 | 4 | پرش دمایی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.4 | 5 | الکتروهیدرودینامیک |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.4 | 5 | خنک کاری |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.4 | 5 | شاخص خرابی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.33 | 6 | کاویتاسیون |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.25 | 4 | انرژی جذب شده |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.25 | 4 | بهینه سازی طراحی چندموضوعی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.2 | 5 | ماسه |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.17 | 6 | دینامیک معکوس |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.12 | 8 | مواد هدفمند |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.1 | 10 | ریزساختار |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.08 | 13 | آلایندگی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.06 | 17 | روش شبکه بولتزمن |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.0 | 4 | جابه جایی اجباری |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.0 | 11 | روش اجزاء محدود |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.0 | 4 | شبیه سازی عددی مستقیم |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.0 | 5 | ماده هدفمند |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.0 | 4 | ماشین کاری تخلیه الکتریکی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.0 | 4 | معیار شکست نرم |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.0 | 11 | نانوکامپوزیت |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.0 | 6 | ناوبری اینرسی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.0 | 7 | نسبت هم ارزی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1394.0 | 6 | یاتاقان هوایی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.85 | 13 | مدل سازی عددی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.83 | 6 | تحلیل ایزوژئومتریک |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.82 | 22 | بیودیزل |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.8 | 5 | ایمنی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.8 | 5 | میکرومکانیک |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.75 | 4 | آزمایش تجربی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.75 | 4 | انتقال حرارت جابجایی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.75 | 4 | انتقال حرارت جابه جایی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.75 | 4 | تحلیل بارافزون |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.75 | 12 | دینامیک سیالات محاسباتی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.75 | 8 | ضریب رفتار |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.75 | 4 | موتور اشتعال تراکمی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.75 | 4 | کنترل مقاوم |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.71 | 7 | خمش |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.71 | 7 | شبیه سازی المان محدود |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.6 | 5 | روش سطح پاسخ |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.58 | 12 | تحلیل دینامیکی غیرخطی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.55 | 11 | عدد ناسلت |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.5 | 12 | ارتعاش آزاد |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.5 | 4 | بازگشت فنری |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.5 | 4 | شکل دهی الکترومغناطیسی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.5 | 4 | ضریب توان |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.5 | 8 | فیلتر کالمن |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.43 | 7 | ماهواره |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.4 | 5 | الیاف فولادی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.4 | 5 | فیلتر کالمن توسعه یافته |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.38 | 13 | حل تحلیلی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.36 | 11 | محفظه احتراق |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.29 | 7 | مواد مدرج تابعی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.25 | 4 | تعیین موقعیت |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.25 | 4 | توربین فراصوت |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.25 | 4 | نرخ کرنش |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.2 | 5 | رفتار لرزهای |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.17 | 6 | کمپرسور محوری |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.14 | 29 | فرکانس طبیعی |
Q1 | ![]() |
![]() |
1393.12 | 8 | طراحی آزمایش |
Q2 | ![]() |
![]() |
1393.0 | 5 | ارتعاشات اجباری |
Q2 | ![]() |
![]() |
1393.0 | 4 | بالستیک داخلی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1393.0 | 10 | توربین گاز |
Q2 | ![]() |
![]() |
1393.0 | 7 | تیر تیموشنکو |
Q2 | ![]() |
![]() |
1393.0 | 5 | ضریب پسا |
Q2 | ![]() |
![]() |
1393.0 | 6 | مواد تابعی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1393.0 | 4 | کنترل مد لغزشی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.93 | 15 | عدم قطعیت |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.92 | 12 | ارتعاشات غیرخطی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.92 | 13 | شبیه سازی گردابههای بزرگ |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.86 | 37 | انتقال حرارت |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.86 | 7 | تحلیل استاتیکی غیرخطی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.83 | 6 | توزیع تنش |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.83 | 6 | جابجایی آزاد |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.83 | 6 | موتور سوخت مایع |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.8 | 5 | اتانول |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.8 | 5 | جابه جایی طبیعی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.8 | 5 | قانون هدایت |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.8 | 5 | مواد متخلخل |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.8 | 5 | پایش وضعیت |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.8 | 5 | کانال |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.75 | 4 | استحکام |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.75 | 8 | تحلیل حساسیت |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.75 | 4 | جدایش |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.71 | 7 | ژیروسکوپ |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.67 | 6 | آلاینده |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.67 | 6 | اجزاء محدود |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.67 | 6 | تخلخل |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.67 | 6 | چرخ عکس العملی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.62 | 13 | دما |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.62 | 8 | سختی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.6 | 5 | آشوب |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.6 | 10 | آنالیز مودال |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.6 | 5 | تحلیل فرکانسی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.6 | 5 | پره |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.57 | 7 | عدد استروهال |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.5 | 4 | متقارن محوری |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.5 | 4 | نفوذپذیری |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.45 | 11 | موتور احتراق داخلی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.43 | 7 | پردازش سیگنال |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.43 | 30 | کمانش |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.4 | 5 | رفتار غیرخطی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.4 | 20 | روش المان محدود |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.4 | 5 | ورق ضخیم |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.38 | 8 | ضریب درگ |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.38 | 8 | عملکرد موتور |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.36 | 61 | شبیه سازی عددی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.33 | 21 | احتراق |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.33 | 6 | اگزرژی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.33 | 9 | جریان آرام |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.33 | 6 | محفظه |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.29 | 7 | تاگوچی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.26 | 23 | پیزوالکتریک |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.25 | 4 | دوام بتن |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.25 | 4 | سری زمانی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.25 | 4 | هیدروکسی آپاتیت |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.2 | 5 | جاذب انرژی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.2 | 5 | روش مربعات دیفرانسیلی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.17 | 6 | تحلیل ارتعاشی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.17 | 6 | شعله نفوذی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.17 | 6 | پایداری دینامیکی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.17 | 6 | کالیبراسیون |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.17 | 6 | کنترل غیرخطی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.16 | 19 | شبکه عصبی مصنوعی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.14 | 7 | منحنی حد شکل دهی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.14 | 7 | هیدروژن |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.0 | 4 | انتقال حرارت و جرم |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.0 | 4 | تراشکاری |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.0 | 5 | روش گرادیان مزدوج |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.0 | 4 | شرایط مرزی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.0 | 6 | مواد هوشمند |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.0 | 5 | هواپیمای بدون سرنشین |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.0 | 8 | پره توربین |
Q2 | ![]() |
![]() |
1392.0 | 5 | کنترل |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.9 | 20 | خواص مکانیکی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.86 | 7 | ضرایب آیرودینامیکی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.83 | 6 | روش مونت کارلو |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.8 | 5 | پانل ساندویچی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.8 | 5 | چسبندگی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.78 | 9 | کنترل وضعیت ماهواره |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.75 | 4 | اتمیزاسیون |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.75 | 20 | ارتعاشات آزاد |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.75 | 4 | توزیع دما |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.75 | 4 | جابجایی اجباری |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.75 | 8 | جریان تراکم پذیر |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.75 | 4 | سیمان |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.75 | 4 | لغزش |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.75 | 4 | مس |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.73 | 11 | قابلیت اطمینان |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.71 | 7 | سوخت مایع |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.67 | 6 | مونت کارلو |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.62 | 8 | زبری سطح |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.62 | 8 | چقرمگی شکست |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.6 | 5 | کمپرسور گریز از مرکز |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.57 | 7 | هدایت |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.5 | 4 | تیر ترک دار |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.5 | 4 | جریان دوفازی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.5 | 4 | رشد ترک |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.5 | 4 | روش بدون المان |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.5 | 6 | روش گالرکین |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.5 | 4 | مدل رفتاری |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.5 | 4 | نیروی پسا |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.5 | 10 | هیدروفرمینگ لوله |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.45 | 11 | تحلیل اجزای محدود |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.44 | 9 | تفاضل محدود |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.44 | 9 | جریان سنج سیم داغ |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.44 | 9 | طراحی مفهومی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.43 | 7 | ورق مستطیلی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.4 | 5 | بازده |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.4 | 5 | پیل سوختی اکسید جامد |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.33 | 6 | تبدیل موجک |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.33 | 6 | طراحی معکوس |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.33 | 9 | فلاتر |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.29 | 7 | تنشهای پسماند |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.27 | 11 | دوده |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.25 | 4 | تئوری تغییر شکل برشی مرتبه اول |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.25 | 8 | تحلیل المان محدود |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.25 | 4 | توزیع ضخامت |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.25 | 4 | زئولیت |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.25 | 4 | شکل دهی چند نقطهای |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.25 | 4 | متالورژی پودر |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.25 | 4 | ناپایداری |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.25 | 4 | پاسخ دینامیکی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.25 | 4 | کنترل ارتعاشات |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.22 | 9 | خستگی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.2 | 15 | محیط متخلخل |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.18 | 22 | شبیه سازی اجزای محدود |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.17 | 6 | طراحی مسیر |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.17 | 6 | عدد رینولدز |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.17 | 6 | مدلسازی عددی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.17 | 6 | موتور سوخت جامد |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.14 | 37 | شبیه سازی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.12 | 8 | طراحی آزمایشها |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.0 | 5 | استحکام کششی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.0 | 12 | افت فشار |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.0 | 5 | دیوار برشی فولادی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.0 | 9 | روش المان مرزی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.0 | 4 | فشار |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.0 | 4 | ماده مرکب |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.0 | 5 | مدل سازی ریاضی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.0 | 5 | موتور دیزلی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.0 | 4 | نانو لوله کربنی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1391.0 | 6 | گردابه |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.94 | 16 | گاز طبیعی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.88 | 8 | ترک |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.88 | 16 | موتور دیزل |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.86 | 7 | موتور اشتعال جرقهای |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.84 | 87 | بهینه سازی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.83 | 41 | المان محدود |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.83 | 6 | مکانیک آسیب پیوسته |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.82 | 28 | شبکه عصبی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.8 | 20 | تونل باد |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.8 | 5 | حل دقیق |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.8 | 5 | روش مقیاسهای چندگانه |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.8 | 20 | مدل سازی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.8 | 5 | کوبش |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.78 | 9 | حجم محدود |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.76 | 25 | شکل پذیری |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.75 | 8 | دوام |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.75 | 4 | مدل ریاضی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.75 | 4 | موتور اشتعال تراکمی سوخت همگن |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.75 | 8 | پرخوران |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.67 | 9 | مقاومت برشی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.67 | 12 | کنترل وضعیت |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.62 | 8 | پوسته استوانهای |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.53 | 17 | منطق فازی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.5 | 6 | آشفتگی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.5 | 4 | مکانیک آسیب |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.44 | 9 | ضریب اصطکاک |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.43 | 21 | تحلیل عددی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.42 | 24 | حل عددی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.4 | 5 | لایه مرزی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.38 | 8 | روش تحلیلی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.33 | 6 | انتشار امواج |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.33 | 18 | کنترل بهینه |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.25 | 4 | سوخت جامد |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.25 | 4 | قطره |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.25 | 4 | ورق |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.25 | 4 | چروکیدگی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.2 | 5 | تحلیل استاتیکی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.2 | 10 | روش عددی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.2 | 5 | فازی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.2 | 5 | نمونه سازی سریع |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.2 | 25 | کامپوزیت |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.18 | 72 | الگوریتم ژنتیک |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.17 | 6 | سایش ابزار |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.15 | 13 | ظرفیت باربری |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.14 | 7 | سایش |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.08 | 12 | عیب یابی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.06 | 16 | ضریب شدت تنش |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.03 | 37 | روش اجزای محدود |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.0 | 4 | آلیاژسازی مکانیکی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.0 | 8 | ارتعاشات اتفاقی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.0 | 8 | اصطکاک |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.0 | 4 | انعطاف پذیری |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.0 | 4 | بررسی تجربی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.0 | 4 | تحلیل تنش |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.0 | 6 | تنش حرارتی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.0 | 6 | دینامیک خودرو |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.0 | 4 | سنجش از دور |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.0 | 7 | سینتیک شیمیایی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.0 | 5 | عملکرد |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.0 | 6 | ماهواره بر |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.0 | 6 | موتور استرلینگ |
Q2 | ![]() |
![]() |
1390.0 | 5 | ناپایداری احتراق |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.93 | 14 | جریان آشفته |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.92 | 12 | مواد مرکب |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.8 | 5 | موتور بنزینی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.75 | 4 | انتقال گرما |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.75 | 4 | خزش |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.75 | 4 | رهایی پویا |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.75 | 4 | روش ماتریس انتقال |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.75 | 4 | شکل دهی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.73 | 11 | مقاومت فشاری |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.71 | 7 | تحلیل واریانس |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.69 | 13 | تحلیل دینامیکی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.58 | 12 | تنش پسماند |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.5 | 6 | آلایندهها |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.5 | 6 | انتگرال J |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.5 | 6 | انفجار |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.5 | 4 | تیتانیوم |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.5 | 4 | جریان مافوق صوت |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.5 | 4 | راکت کاوش |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.5 | 4 | سازههای جدار نازک |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.5 | 4 | غیرخطی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.5 | 4 | قاب بتن مسلح |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.5 | 8 | متان |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.5 | 6 | پلی پروپیلن |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.5 | 4 | کمانش مکانیکی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.43 | 7 | برخورد |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.4 | 5 | هیدروفرمینگ |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.4 | 5 | کنترل تطبیقی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.39 | 18 | روش حجم محدود |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.38 | 8 | صافی سطح |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.38 | 8 | ضربه |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.38 | 8 | مکانیک شکست |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.33 | 6 | اسپری |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.33 | 6 | شکل دهی غلتکی سرد |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.29 | 7 | روش اجزای مرزی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.25 | 4 | شمع |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.25 | 4 | طراحی بر اساس عملکرد |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.25 | 4 | ناهمسانگردی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.25 | 4 | ورق دایرهای |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.21 | 14 | ارتعاشات |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.2 | 5 | کنترل فازی |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.17 | 6 | تونل |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.17 | 6 | ضریب انتقال حرارت |
Q2 | ![]() |
![]() |
1389.17 | 6 | مدل عددی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1389.11 | 9 | توزیع فشار |
Q3 | ![]() |
![]() |
1389.1 | 10 | پردازش تصویر |
Q3 | ![]() |
![]() |
1389.0 | 4 | اکستروژن |
Q3 | ![]() |
![]() |
1389.0 | 8 | تحلیل غیرخطی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1389.0 | 5 | مشعل متخلخل |
Q3 | ![]() |
![]() |
1389.0 | 4 | مطالعه تجربی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1389.0 | 4 | کنترل کننده فازی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.9 | 21 | پایداری |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.88 | 8 | موتور |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.86 | 7 | جریان تراکم ناپذیر |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.8 | 5 | فشار نوسانی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.8 | 5 | موشک |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.75 | 8 | آیرودینامیک |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.75 | 4 | تبخیر |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.75 | 4 | سرعت سوزش |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.62 | 8 | مصرف سوخت |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.6 | 5 | کمانش حرارتی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.56 | 16 | روش اجزا محدود |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.5 | 6 | FGM |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.5 | 6 | تیر |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.5 | 6 | خوردگی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.5 | 6 | مدل سازی دینامیکی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.43 | 7 | نشست |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.43 | 7 | پوستههای استوانهای |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.4 | 5 | رقیق سازی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.38 | 8 | کشش عمیق |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.33 | 6 | معادلات اویلر |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.25 | 4 | بال مثلثی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.25 | 4 | سوخت بیودیزل |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.21 | 14 | مدلسازی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.2 | 5 | شبکههای عصبی مصنوعی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.17 | 6 | ارتعاش |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.0 | 5 | تشدید |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.0 | 6 | تشعشع |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.0 | 5 | خودرو |
Q3 | ![]() |
![]() |
1388.0 | 5 | مدول الاستیسیته |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.83 | 6 | ترمودینامیک |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.8 | 10 | بتن |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.8 | 5 | جریان لزج |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.8 | 10 | پرتابه |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.71 | 7 | سیستم خبره |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.67 | 6 | جریان دو فازی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.6 | 10 | شبکههای عصبی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.58 | 19 | اجزای محدود |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.5 | 4 | رس |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.5 | 4 | سینماتیک |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.5 | 4 | کبالت |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.4 | 5 | حوزه زمان |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.25 | 4 | روش تاگوچی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.14 | 7 | زلزله |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.12 | 8 | دینامیک |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.0 | 12 | اجزا محدود |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.0 | 4 | مواد FGM |
Q3 | ![]() |
![]() |
1387.0 | 8 | نفوذ |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.75 | 4 | تصمیم گیری چند معیاره |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.71 | 7 | مقاومت |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.6 | 5 | انرژی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1386.5 | 4 | جریان مغشوش |
Q3 | ![]() |
![]() |
1385.75 | 4 | روش مشخصهها |
Q3 | ![]() |
![]() |
1385.5 | 10 | طراحی |
Q3 | ![]() |
![]() |
1385.4 | 5 | زمین آمار |
Q3 | ![]() |
![]() |
1385.4 | 5 | هانی کمب |
Q4 | ![]() |
![]() |
1385.0 | 5 | تحلیل غیر خطی |
Q4 | ![]() |
![]() |
1384.67 | 6 | مورفولوژی |
Q4 | ![]() |
![]() |
1384.5 | 4 | پلاگینگ |
Q4 | ![]() |
![]() |
1384.5 | 4 | کمانش موضعی |
Q4 | ![]() |
![]() |
1384.33 | 6 | میکروسیلیس |
Q4 | ![]() |
![]() |
1384.2 | 5 | برنامه ریزی پویا |
Q4 | ![]() |
![]() |
1383.8 | 5 | ریز ساختار |
Q4 | ![]() |
![]() |
1383.33 | 9 | ایران |
Q4 | ![]() |
![]() |
1382.5 | 6 | موتور القایی |
Q4 | ![]() |
![]() |
1382.0 | 4 | بازشناسی گفتار |
Q4 | ![]() |
![]() |
1382.0 | 4 | کنترل موجودی |
Q4 | ![]() |
![]() |
1381.5 | 4 | عدم اطمینان |
Q4 | ![]() |
![]() |
1381.25 | 4 | پایداری ولتاژ |